بذر گیاهان دارویی هربال مارکت

فروش انواع بذور اصلاح شده و کشاورزی گیاهان دارویی

بذر گیاهان دارویی هربال مارکت

فروش انواع بذور اصلاح شده و کشاورزی گیاهان دارویی

بذر گیاهان دارویی هربال مارکت

من مهدی قنبری فارغ التحصیل از رشته گیاهان دارویی در مقطع ارشد از دانشگاه تربیت مدرس هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات مفیدی از فعالیت های علمی و اقتصادی در اختیار شما قرار دهم. شماره تلفن تماس دفتر تهران 02177526742 و شماره نلفن همراه بنده جهت خرید بذر 09380626822 می باشد.

  • ۰
  • ۰

اسانس چیست؟

اسانس تسکین دهنده (اسطوخودوس): دارای یک اثر تسکین دهنده و طراوت بخش می باشد. مصرف قبل از خواب می تواند اثرات آرام کنندگی خوبی داشته باشد. اضافه کردن این اسانس به آب وان حمام می تواند یک محیط آرام بخش را القا کند. شرکت های زیادی از این اسانس برای تولید لوسیون ها و شامپو های پوستی استفاده میکنند. قیمت قطره ۱۵ میلی لیتری این محصول ۳۱ دلار به صورت خرده فروشی و ۲۳ دلار به صورت عمده فروشی می باشد.

اسانس مرکبات: حاوی لیمونن می باشد و عامل طعم دهنده و عطر بسیاری از غذاهای تولیدی و نوشیدنی ها می باشد. این اسانس از پوست مرکبات گرفته می شود.

اسانس جاسمین (یاس سفید): دارای یک رایحه بسیار عجیب می باشد که باعث گرمی، راحتی و شل شدن عظلات می شود و همچنین اعتماد بنفس افراد را افزایش میدهد. برای پوست مفید بوده و از آن در طول تاریخ برای عشق و جاذبه و همچنین حفظ تعادل انرژی زنانه استفاده می شود. از گران ترین اسانسها بوده و قیمت قطره پنج میلی لیتری آن ۱۰۰ دلار و قیمت عمده فروشی آن ۷۷ دلار می باشد.

اسانس نعناع: از قدیمی ترین ترکیبات مورد استفاده توسط بشر می باشد که از آن برای تقویت هضم طبیعی و عملکرد سالم دستگاه گوارشی استفاده می باشد. قیمت قطره ۱۵ میلی لیتری بصورت خرده فروشی ۲۹ دلار و قیمت عمده فروشی آن ۲۱ دلار می باشد.

اسانس صلح و دوستی: ترکیبی معطر از اسانسهای پرتقال، نارنگی، یلانگ یلانگ و نعناع هندی می باشد که القا کننده صلح، آرامش و دوستی می باشد. از این اسانس برای آرام کردن محیط هایی که در آن کودکان هستند استفاده می شود. قیمت قطره ۱۵ میلی لیتری این محصول بصورت خرده فروشی ۳۲ دلار و عمده فروشی ۲۴ دلار می باشد. ادامه مطلب...

سبک زندگی: شرایط زندگی مدرن بایستی بهینه شود، رژیم غذایی نامناسب، بیش از حد بودن سموم زیست محیطی و انباشته شدن آن در بدن باعث کاهش انرژی و به هم خوردن تعادل سلامتی می شود. برای پاکسازی بدن، کنترل وزن و حمایت از سیستم های بدن استفاده از اسانس ها بسیار مفید و اثر بخش می تواند باشد. این ترکیبات در حالت فرار در هوا پراکنده شده و با استنشاق آنها میتوانیم طیف وسیعی از ترکیبات دارویی، آنتی اکسیدانی و مغذی را وارد بدن کرده و بافت های بدن را پاکسازی و تقویت کنیم. تهیه و تنظیم: مهدی قنبری

1440108973_winter-oils

نحوه فروش: فروش به صورت نقدی می باشد. در صورتی که امکان خرید حضوری نداشته باشید میتواند با واریز مبلغ بذر و هزینه ارسال به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۲۱۹۸۹۲۷۸۴ بنام مهدی قنبری، بانک ملی و ارسال ادرس و کد پستی خود به شماره تلفن ۰۹۳۸۰۶۲۶۸۲۲ نسبت به دریافت مرسوله خود از طریق پست یا باربری منتظر بمانید.

نحوه ارسال: ارسال به صورت پشت پیشتاز و باربری می باشد.

نوع بسته بندی: بسته بندی بذور کاملا استاندارد بوده و در ظروف پلاستیکی و فلزی می باشد.

آدرس دفتر و شماره تماس بانک بذر هربال مارکت برای خرید عمده و حضوری: برخی از مشتریان تمایل دارند برای خرید به صورت حضوری اقدام کنند. این قبیل از مشتریان میتوانند با مراجعه به آدرس تهران، خیابان شریعتی، سه راه طالقانی، خیابان خواجه نصیر طوسی، ساختمان شادی، پلاک ۲۱۹، واحد نهم، طبقه پنجم با هماهنگی قبلی برای خرید تشریف بیاورند. شماره تلفن هماهنگی ۰۲۱۷۷۵۲۶۷۴۲ و ۰۹۳۸۰۶۲۶۸۲۲ می باشد.


دستورالعمل کشت به همراه بذر ارسال میگردد.

برای ارتباط بیشتر میتوانید با عضوت در کانال هربال مارکت هر روز در جریان فعالیت های ما باشید.

telgram logo

  • ۹۶/۰۷/۱۷
  • مهدی قنبری

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی