بذر گیاهان دارویی هربال مارکت

فروش انواع بذور اصلاح شده و کشاورزی گیاهان دارویی

بذر گیاهان دارویی هربال مارکت

فروش انواع بذور اصلاح شده و کشاورزی گیاهان دارویی

بذر گیاهان دارویی هربال مارکت

من مهدی قنبری فارغ التحصیل از رشته گیاهان دارویی در مقطع ارشد از دانشگاه تربیت مدرس هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات مفیدی از فعالیت های علمی و اقتصادی در اختیار شما قرار دهم. شماره تلفن تماس دفتر تهران 02177526742 و شماره نلفن همراه بنده جهت خرید بذر 09380626822 می باشد.




گیاهان دارویی فراتر از هر زمینه ی کشاورزی دارای گستردگی بالایی می باشد. تنوع گونه های گیاهی وحشی باعث شده است که دانشمندان بیش از پیش با رغبت بیشتری قدم در راه تحقیقات می گذارند. ما نیز مدت هشت سال است که در زمینه کشت و کار گیاهان دارویی فعالیت میکنیم. بیشتر فعالیت من و همکارانم تولید و بسته بندی و طب سنتی می باشد. بدین گونه که محصول تولیدی خود را به صورت بسته بندی در اختیار مشتریان قرار میدهیم. مشکلات زیادی برایمان پیش امده است و نوسانات تولید و قیمت مانع از برنامه ریزی و تصمیم گیری در این حوزه میشود. بخش دیگری از فعالیت ما در زمینه فروش سایر مشتقات گیاهان دارویی و طب سنتی می باشد در این وبگاه هدف ما...
  • ارائه محصولات با کیفیت
  • بهترین پشتیبانی مشتریان
  • ارائه اطلاعات با پایه و اساس علمی
  • معرفی محصولات تازه و بررسی دقیق علمی مشخصات دارو
  • معرفی داروهای جدید
  • فروش بذور داخلی و خارجی
  • و برخی فعالیت های دیگر در حوزه گیاهان دارویی می باشد.

تیم ما: ما در حوزه فعالیت خود از افراد متنوعی بهرمند می شویم. تولید بذر گیاهان دارویی اصلی ترین فعالیت ما در حوزه گیاهان دارویی می باشد. من، مهدی قنبری دارای درجه کارشناسی ارشد در رشته گیاهان دارویی می باشم. هم اکنون حدود سه هکتار گیاه دارویی زیر کشت داریم. با کشاورزان زیادی در ارتباط هستیم و فعالیت های متفاوت و مشترک زیادی باهم در حوزه تولید بذر و گیاهان دارویی داریم به گونه ای که اغلب نیاز خود را از طریق سفارش کشت و تولید فراهم میکنیم.

محل فعالیت

محل فعالیت ما ایران می باشد ولی مرکز استقرار ما تهران می باشد. فروشگاه هربی کالا با برند هربال مارکت که در ایران ما را با همین برند می شناسند، شاپ استور دراگی برای خرید محصولات بذر گیاهان دارویی می باشد.


برای ارتباط با ما (بانک بذر گیاهان دارویی هربال مارکت) میتوانید از راه های زیر اقدام کنید:

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان شریعتی، سه راه طالقانی، خیابان خواجه نصیر طوسی، ساختمان شادی، پلاک 219 طبقه 5 واحد 9