بذر گیاهان دارویی هربال مارکت

فروش انواع بذور اصلاح شده و کشاورزی گیاهان دارویی

بذر گیاهان دارویی هربال مارکت

فروش انواع بذور اصلاح شده و کشاورزی گیاهان دارویی

بذر گیاهان دارویی هربال مارکت

من مهدی قنبری فارغ التحصیل از رشته گیاهان دارویی در مقطع ارشد از دانشگاه تربیت مدرس هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات مفیدی از فعالیت های علمی و اقتصادی در اختیار شما قرار دهم. شماره تلفن تماس دفتر تهران 02177526742 و شماره نلفن همراه بنده جهت خرید بذر 09380626822 می باشد.

  • ۰
  • ۰

بذر سرخارگل

بدین وسیه به اطلاع دوستان عزیز میرسانیم که بذر سرخارگل اعلا با کیفیت بسیار بالا موجود می باشد. بذر سرخارگل در داخل تولید شده و با استفاده از روش های مرسوم به صورت 100 درصد بوجاری شده است. بوجاری بذور به صورت خالص یکی از فاکتورهای اساسی در خرید و فروش بذر می باشد. در واقع خلوص بذر نظر مشتری را در مرحله اول جلب می کند. بوجاری برخی بذور مانند گل راعی به علت ریز بودن بسیار سخت می باشد و بسیار هزینه بر و زمان بر می باشد. البته اگر ما بتوانیم ماشین بوجاری این بذور را وارد کنیم تا حد زیادی میتوانید در بوجاری بذور موفق باشیم.

 

تصویر جوانه زنی بذور سرخارگل در محیط گلخانه

سرخارگل یک گیاه مقاوم به سرما میتواند در همه نقاط ایران رشد و نمو داشته باشد. از این رو کشاورزان عزیز میتوانند آن را در همه زمین های زراعی به شرط وجود آب کشت کنند. 

بذر موجود در هربال مارکت از نظر کیفیت خلوص 100 درصد بوده و کاملا تمیز می باشد و از نظر درصد جوانه زنی در حد بالایی قرار دار و بر اساس تست جوانه زنی حداقل 80 درصد بذور در محیط گلخانه و گلدان جوانه زده و رشد خواهند کرد.

برای خرید بذر سرخاگل به دو صورت خرید آنلاین از سایت در سفارشات خرده و تماس تلفنی با 09380626822 جهت خرید عمده اقدام کنیدو شماره تلفن دفتر ما در تهران 02177538086 می باشد.


 

لینک خرید آنلاین بذر سرخارگل


 

تصویر بذر سرخارگل پورپورآ

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی